Microfix Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de door ons geleverde dienst of product. Doe dit, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 5 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 5 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Onze klachtenprocedure in 3 stappen:

  1. U meld uw klacht via de mail of telefonisch;
  2. Onze customer care medewerker maakt direct een registratie van uw klacht (hiervan ontvangt u per e-mail een bevestiging);
  3. De leidinggevende van de betrokken afdeling zal uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, vertel het uw collega’s. Bent u niet tevreden vertel het ons; telefoon: 071-5682555 of per e-mail: info@microfix.nl

Waarom Microfix?

Wij zijn ISO 9001 gecertificeerd: kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel.n.

Al onze technici zijn door de fabrikanten getraind.

Wij geven 12 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.

Wij zijn aangesloten bij ICTWaarborg dat biedt extra zekerheid.

ictwaarborg-deelnemer-microfix