Vervangingsprogramma voor de iPhone X-beeldschermmodule vanwege Touch-problemen

Apple heeft vastgesteld dat bij sommige iPhone X-beeldschermen Touch-problemen kunnen optreden door een defect onderdeel in de beeldschermmodule. Apparaten met dit probleem kunnen de volgende symptomen vertonen:

  • Het beeldscherm of een deel van het beeldscherm reageert niet of niet altijd op aanraking
  • Het beeldscherm reageert terwijl het niet is aangeraakt


De beeldschermmodule van in aanmerking komende apparaten kan gratis vervangen worden door Microfix.

Dit programma is niet van toepassing op andere iPhone-modellen.

“Klaar terwijl u wacht service”

Maak voorafgaand aan de reparatie een reservekopie van de iPhone in iTunes of iCloud. Lees meer over het voorbereiden van een iPhone op service.

Breng uw iPhone X naar onze werkplaats in Leiden of Amsterdam en wij vervangen uw scherm terwijl u geniet van een kopje koffie!

Als uw iPhone X schade heeft waardoor de reparatie wordt bemoeilijkt, zoals een gebarsten scherm, moet dat probleem voorafgaand aan de service worden opgelost. In bepaalde gevallen kunnen kosten in rekening worden gebracht voor deze aanvullende reparatie.

Aanvullende informatie

Apple kan de reparatie beperken tot het oorspronkelijke land of de oorspronkelijke regio van aankoop. Voor iPhone X-apparaten die zijn gekocht in landen aangesloten bij de EER kan reparatie in andere EER-landen worden uitgevoerd.

De dekking van de standaardgarantie voor de iPhone X wordt niet verlengd door dit Apple programma.

Het programma biedt dekking voor de in aanmerking komende iPhone X-apparaten gedurende drie jaar na de eerste detailhandelsverkoop van het apparaat.

Reparatie aanmelden?

Wij hebben het gemakkelijk voor u gemaakt. Kies uit onderstaande formulieren en meld snel u defecte apparaat aan voor reparatie. Hulp nodig? U kunt met ons chatten of bellen op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur wij helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is 071 – 568 25 55

[]
1

Apparaat Selectie

Selecteer uw apparaat en vul het serienummer in.

Soort Apparaat

SerienummerIndien bekend

Probleem

ProbleemomschrijvingOmschrijf het probleem zo nauwkeurig mogelijk

0 /

Bent u consument en is uw Apple product ouder dan 12 maanden? Sluit dan toch de kopie van uw aankoopnota bij in de doos of upload hem deze hieronder. Waarom? Als uw product niet fysiek beschadigd is kunnen wij met de aankoopnota bij Apple ook voor latere jaren garantie aanvragen en die wordt ook regelmatig toegewezen.

Garantie?Upload hier uw aankoopnota!

Aankoopnota uploaden

Adresgegevens

BedrijfsnaamNiet verplicht voor consumenten

Voornaam

Achternaam

Adres

Postcode

Woonplaats

Telefoon

Vervoers keuze

Bij vervoer per koerier het apparaat goed verpakken. Uw defecte iMac en Mac Pro uitsluitend in de originele doos en met de goed geplaatste schuimblokken. Transportschade ontstaan door een niet deugdelijk verpakking is voor eigen risico.

VervoerswijzeMaak een keuze

Klaar terwijl u wacht service

Voor het vervangen van een iPhone batterij, iPhone scherm of het 13″ MacBook SSD reparatieprogramma kunt u een tijdsafspraak maken. Wanneer u op het geslecteerd tijdstip bij het apparaat bij ons langs brengt zullen we de reparatie uitvoeren terwijl u er op wacht.

LET OP: Wanneer u geen datum en tijdslot selecteert gaan we ervan uit dat u NIET blijft wachten totdat de reparatie gereed is!

Datum

Microfix en Apple gaan er van uit dat u een back-up hebt gemaakt van uw gegevens. Het is mogelijk dat bij het testen van uw product gegevens gewist worden. Microfix noch Apple aanvaardt enige verantwoordelijkheid voor verlies van gegevens.

Met het aanmelden van deze reparatie verklaart u tevens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, transport- en onderzoekskosten.

Vorige
volgende

Sharing is caring

0

Over de auteur:

Co-owner Microfix