De notebook en laptop reparaties service van Microfix

Voor laptops en notebooks is het vervangen van een defect systemboard nog steeds een dure aangelegenheid (vooral A-merken zoals Compaq, IBM, HP, Toshiba etc.). Microfix is vaak in staat om deze dure onderdelen te repareren. Dit betekent voor u dat u niet hoeft te betalen voor een nieuw bord; u betaalt alleen voor een veel goedkopere reparatie.

Laptopscherm reparatie

Laptopscherm defect? Laptopscherm blijft zwart? Laptopscherm donker? Laptopscherm kapot? Laptopscherm vervangen? Laptop screen repair? laptop screen black?
Microfix repareert laptop schermen, door vervangen van de backlight inverter of vervangen van het LCD panel. Wij vervangen het lcd scherm ook bij u aan huis. In de werkplaats kunt u wachten op uw lcd scherm reparatie, als u een afspraak maakt.

Reparatietarieven

Staat uw laptop scherm reparatie niet in de prijslijst, dan ontvangt u altijd vooraf een prijsopgave. Kunnen wij uw laptop scherm niet repareren dan berekenen wij u geen reparatie- of onderzoekskosten.

Reparatie in de werkplaats

Wij streven naar een reparatieduur van 5 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van de benodigde onderdelen. Bij het aanleveren van uw apparaat ontvangt u een requestnummer. Hiermee kunt u 24 uur per dag uw reparatie via internet volgen. U kunt ook gebruik maken van onze haal/breng service en Spoed reparatie service.

Garantie

Op alle reparaties geven wij 12 maanden garantie. Dit geldt voor geleverde arbeid en onderdelen. Dit betreft dus niet het gehele apparaat.

Twee jaar volledige garantie erbij? Kijk op Diensten | Extra garantie.

Uw reparatie aanmelden in 3 stappen

Maak onderstaand uw keuze voor het soort reparatie die u uitgevoerd wilt hebben. In de aanmeldingsprocedure vragen wij u gegevens op en u wordt als nieuwe relatie in ons systeem opgenomen.

[]
1
Probleem

2
Adresgegevens

3
vervoerswijze

Probleemomschrijving

Vul hier merk, model, serienummer en probleemomschrijving in. Met een nauwkeurige omschrijving van het probleem kunnen wij u beter van dienst zijn.

Soort ApparaatWelk type apparaat betreft het?

MerkVul het merk in

ModelVul het model in

SerienummerIndien bekend

ProbleemomschrijvingOmschrijf het probleem zo nauwkeurig mogelijk

0 /

Meent u nog recht te hebben op fabrieksgarantie? Upload dan uw aankoopnota hieronder. Als uw product niet fysiek beschadigd is kunnen wij met de aankoopnota bij de fabrikant garantie voor u claimen. Dit geld uitsluitend voor de merken waarvoor Microfix de autorisatie van de fabrikant heeft.

Garantie?Upload hier uw aankoopnota!

Aankoopnota uploaden

Adresgegevens

BedrijfsnaamNiet verplicht voor consumenten

Voornaam

Achternaam

Adres

Postcode

Woonplaats

Telefoon

Vervoerswijze

Wij verzoeken u het defecte apparaat, bij vervoer per koerier of via een UPS/KIALA depot, het apparaat goed te verpakken. Transportschade ontstaan door een niet deugdelijke verpakking is voor eigen risico.

VervoerswijzeMaak uw keuze

Let op! Wij gaan ervan uit dat u een back-up hebt gemaakt van uw gegevens. Het is mogelijk dat bij het testen van uw product gegevens gewist worden.

Met het het aanmelden van deze reparatie verklaart u tevens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, transport- en onderzoekskosten.

Vorige
volgende

Bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, vertel het uw collega’s. Bent u niet tevreden vertel het ons; telefoon: 071-5682555 of per e-mail: info@microfix.nl

Notebook

Waarom Microfix?

Wij zijn ISO 9001 gecertificeerd: kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel.

Al onze technici zijn door de fabrikanten getraind.

Wij repareren snel, veel onderdelen op voorraad.

Wij geven 12 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.

Wij zijn aangesloten bij ICTWaarborg dat biedt extra zekerheid.

ictwaarborg-deelnemer-microfix