Apple iPhone beeldscherm defect? Nu reparatie “Klaar terwijl u wacht”

Een gebarsten iPhone display vervangen kun je bij talloze bedrijfjes laten uitvoeren maar gebeurt dat met originele onderdelen? Hoe zit het met uw garantie? En nog belangrijker, werkt uw Touch ID nog?

Microfix geautoriseerd Apple service provider
Sinds kort heeft Apple haar speciale Horizon-machine, waarmee men iPhone-beeldschermen kalibreert, geplaatst bij Microfix. Microfix in Amsterdam is hiermee de eerste serviceprovider in de Benelux die door Apple is geautoriseerd om zelf het scherm van een iPhone te mogen vervangen. Voorheen werd een iPhone nog opgestuurd naar Apple. Nu wordt de reparatie direct door Microfix uitgevoerd. Hiermee is de reparatietijd aanzienlijk korter en kun je zelfs op de reparatie wachten.

Voordelen van iPhone beeldscherm vervanging door Microfix

  • Behoud van fabrieksgarantie
  • Gebruik van uitsluitend originele Apple onderdelen
  • Snel gerepareerd, op afspraak “klaar terwijl u wacht service”
  • Reparatie volledig volgens de Apple kwaliteitseisen

Klaar terwijl u wacht
Bel of mail voor een afspraak als u op de reparatie wilt wachten: info@microfix.nl of 071-5682555

Geschikte modellen
De service geldt voor de iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus

Reparatie aanmelden?

Wij hebben het gemakkelijk voor u gemaakt. Kies uit onderstaande formulieren en meld snel u defecte apparaat aan voor reparatie. Hulp nodig? U kunt met ons chatten of bellen op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur wij helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is 071 – 568 25 55

[]
1
Probleem

2
Adresgegevens

3
TRansport

Probleemomschrijving

Vul hier model, serienummer en probleemomschrijving in. Met een nauwkeurige omschrijving van het probleem kunnen wij u beter van dienst zijn.

Soort ApparaatSelecteer uw product

SerienummerIndien bekend

ProbleemomschrijvingOmschrijf het probleem zo nauwkeurig mogelijk

0 /

Bent u consument en is uw Apple product ouder dan 12 maanden? Sluit dan toch de kopie van uw aankoopnota bij in de doos of upload hem deze hieronder. Waarom? Als uw product niet fysiek beschadigd is kunnen wij met de aankoopnota bij Apple ook voor latere jaren garantie aanvragen en die wordt ook regelmatig toegewezen.

Garantie?Upload hier uw aankoopnota!

Aankoopnota uploaden

Adresgegevens

BedrijfsnaamNiet verplicht voor consumenten

Voornaam

Achternaam

Adres

Postcode

Woonplaats

Telefoon

Vervoerswijze

Bij vervoer per koerier het apparaat goed verpakken. Uw defecte iMac en Mac Pro uitsluitend in de originele doos en met de goed geplaatste schuimblokken. Transportschade ontstaan door een niet deugdelijk verpakking is voor eigen risico.

VervoerswijzeMaak een keuze

Let op! Microfix en Apple gaan er van uit dat u een back-up hebt gemaakt van uw gegevens. Het is mogelijk dat bij het testen van uw product gegevens gewist worden. Microfix noch Apple aanvaardt enige verantwoordelijkheid voor verlies van gegevens.

Met het aanmelden van deze reparatie verklaart u tevens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, transport- en onderzoekskosten.

Vorige
volgende

Sharing is caring

0

Over de auteur:

Co-owner Microfix

Voeg een Commentaar